Subject: TÜK geneetika ja personaalmeditsiini Tallinna üksus kolib jaanuaris
From: "Elise Tippo" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 13:42:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head koostööpartnerid!

Anname teada, et Tartu Ülikooli Kliinikumi geneetika ja
personaalmeditsiini kliiniku Tallinna üksus, mis on seni tegutsenud
aadressil Hariduse 6, kolib uue aasta jaanuaris Ülemiste City Tervisemajja
2 (Karl Ernst von Baeri maja), Sepapaja 12 Tallinn, VI korrus
(https://www.ulemistetervisemaja.ee/kontakt/).

Geneetika ja personaalmeditsiini kliinik alustab uues majas tööd
13.01.2025. Perioodil 6.-10.01.2025 on Geneetika ja personaalmeditsiini
kliiniku Tallinna üksus suletud.

Palume patsientidele juhiseid andes sellele tähelepanu juhtida. Avaldame
info ka oma kodulehel ja teavitame ka iseseisvalt meie juures käivaid
patsiente. Samuti saadetakse pöörduvatele patsientidele enne visiiti
meeldetuletused e-maili või sms´ga, milles on uus aadress ka märgitud.

Kontakttelefonid ja meiliaadressid:

Üldregistratuur, patsientidele aja broneerimiseks (Tallinnas ja Tartus):
7319 100

Tallinna registratuur (rasedatele ja info): 7319 170

Tallinna tsütogeneetika labor: 7319 173

Info kolimise kohta: 5331 9494, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Üldmeil, [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Elise Tippo

sekretär

SA Tartu Ülikooli Kliinikum

Geneetika ja personaalmeditsiini kliinik

Hariduse 6, Tallinn, 10119

Tel: 5331 9494

kliinikum.ee/geneetika